Meniul
Cosul de cumparaturi

Site-ul nu acceptă temporar comenzi

PLATA, LIVRARE SI INSPECTARE

Modalitate si plata pentru livrare


Techno Mobile Plus EOOD (www.mobisector.ro) trimite marfa achizitionata de dumneavoastra cu firma de curierat Econt, Speedy sau echivalent, iar pretul de livrare se calculeaza automat inainte de finalizarea comenzii. Plata pretului de livrare se face odata cu plata pretului comenzii, intrucat momentul platii poate fi diferit in functie de modalitatea de plata aleasa de dumneavoastra si anume:


• la primirea comenzii contra primirii unei chitante de la curier, cand ati ales plata ramburs;


• prin transfer bancar/card – la alegerea acestei metode de plata;


• după aprobarea de către o instituție financiară și primirea sumei produsului, atunci când ați ales să achiziționați un produs pe credit;


În cazul adresei, persoanei de contact și/sau numărului de telefon incorecte sau greșite la depunerea cererii, „Techno Mobile Plus” EOOD nu este responsabilă pentru executarea incorectă a comenzii ca urmare a informațiilor incorecte transmise de dumneavoastră.


În cazul în care nu sunteți găsit în termenul limită de livrare la adresa specificată de dumneavoastră și/sau accesul la adresa de livrare nu este asigurat, „Techno Mobile Plus” Ltd. va accepta acest lucru ca un refuz nejustificat al comenzii și este eliberat de obligația acesteia de a livra bunurile comandate și pierdeți posibilitatea de a vi se livra bunurile comandate de dvs. Techno Mobile Plus EOOD își rezervă dreptul de a trimite o notificare pentru expediere nesolicitată la adresa de e-mail specificată de dumneavoastră, precum și de a solicita suma plătită pentru livrarea și returnarea mărfurilor.


Timpul de livrare


Comenzile plasate înainte de ora 15:00 se expediază în ziua confirmării comenzii de către noi și se livrează prin curier în următoarea zi lucrătoare, cu excepția comenzilor plasate sâmbătă, duminică și în zilele de sărbătorile legale, când timpul de livrare se prelungește corespunzător cu numărul de zile libere. În toate cazurile, este posibilă o întârziere în termenele de livrare specificate, pentru care veți fi anunțat în timp util de către Techno Mobile Plus EOOD


Techno Mobile Plus EOOD își rezervă dreptul de a prelungi unilateral perioada de livrare cu până la 7 zile lucrătoare fără a vă anunța și de a prelungi termenele cu mai mult de 7 zile lucrătoare cu acordul dumneavoastră prealabil.


Techno Mobil Plus EOOD nu este responsabil pentru întârzierile în livrare din cauza unor circumstanțe care nu pot fi controlate de Techno Mobil Plus EOOD, cum ar fi întârzierile curierului care efectuează livrarea.


Pentru produsele pentru care nu este posibila comanda online prin adaugare in cos, veti fi informat telefonic despre disponibilitatea si livrarea marfurilor.


Verificarea defectelor de livrare


La livrare, bunurile trebuie inspectate cu atentie de catre dumneavoastra sau o persoana autorizata de dumneavoastra.care protocol sa descrie defectele identificate si imediat, in cel mult 48 de ore sa anuntati „Techno Mobile Plus” Ltd. la tel.+359878777247.


Atunci când bunurile livrate în mod evident nu corespund cu cele comandate de dumneavoastră și acest lucru se poate stabili în cadrul unei simple inspecții a mărfurilor livrate, aveți dreptul în termen de 48 de ore să solicitați ca marfa livrată să fie înlocuită cu una corespunzătoare aplicației dumneavoastră. pentru achizitionarea de bunuri, prin sesizarea Techno Mobile Plus EOOD la tel.+359878777247 sau pe email: sales@mobisector.ro Inlocuim marfa in termen de 3 zile, cu exceptia cazurilor in care cererea dumneavoastra este nefondata, nu ar trebui sa fie acceptata sau daca nu. Există un produs de același tip disponibil, despre care vă vom informa în timp util.


Acceptarea expedierii fara observatii


La acceptarea livrării de către dumneavoastră fără observații, toate și orice revendicări ulterioare pentru defecte externe vizibile ale bunurilor primite par nefondate și, ca atare, nu ar trebui să fie satisfăcute. In cazul in care nu se intocmeste si se semneaza un protocol pentru daune in prezenta curierului la primirea marfii si/sau nu anuntati imediat in 48 de ore de la livrare „Techno Mobile Plus” Ltd. la tel.+359878777247, pierdeti dreptul dumneavoastră de a aduce defectele externe vizibile identificate în conformitate cu contractul de vânzare. Cele de mai sus nu eliberează Techno Mobile Plus EOOD de obligația sa de a oferi bunuri în conformitate cu contractul de vânzare și de a oferi Clientului drepturile care decurg din garanția legală descrisă în Secțiunea XII din Termenii și Condițiile Generale.


La predarea bunurilor (cu excepția cazului de livrare a mărfurilor în rate), dumneavoastră sau un terț care acceptă livrarea la adresa specificată de dumneavoastră, sunteți obligat să semnați documentele însoțitoare. O terță parte este considerată orice persoană care nu a plasat comanda, dar acceptă mărfurile la livrarea la adresa de livrare specificată de dumneavoastră.